Dit doen wij

Uitbesteden van de kindadministratie is de toekomst! DebiCare is opgericht in 2006 en heeft als doel en ambitie om voor uw kinderopvanginstelling een overzichtelijke en goed georganiseerde kindadministratie te voeren. DebiCare voorziet u graag van gedegen advies over de meest efficiënte inrichting van uw kindadministratie en helpt u bij de uitvoering hiervan.

Contractadministratie

In de loop van de jaren is de kindadministratie steeds complexer geworden. Dit zie je vooral terug in de regelgeving omtrent de contractadministratie tussen kinderopvanginstelling en ouders. DebiCare voert namens u en uit uw naam een juridisch waterdichte contractadministratie.

Facturatie

DebiCare voert graag een volledige kindadministratie en daarbij is de facturatie van de kinderopvangkosten aan ouders inbegrepen. De facturatie uitbesteden aan DebiCare heeft vele voordelen. DebiCare incasseert maandelijks aan het einde van de maand de facturen bij ouder(s) en/of verzorger(s), wat resulteert in een stabiele cashflow. Gezien onze ruime ervaring en expertise met verschillende vormen van kinderopvang kunt u bij ons terecht voor elke vorm van facturatie.

Debiteurenbeheer

Het debiteurenbeheer is voor veel kinderopvanginstellingen een heikel punt. Uit onderzoek blijkt dat ouder(s)/verzorger(s) beter betalen aan een derde partij, dan direct aan de kinderopvanginstelling. DebiCare voert daarom een strak en overzichtelijk debiteurenbeheer voor uw kinderopvanginstellingen. Uw ouder(s) en/of verzorger(s) hebben bij DebiCare hun eigen contactpersoon. Dat het uitbesteden van het debiteurenbeheer aan DebiCare efficiënt is, blijkt uit onze cijfers: in totaal hebben wij over 2016 minder dan 1.5% openstaande posten. Hier zijn wij dan ook zeer trots op, maar we blijven streven naar perfectie.

Planning

De planning en doorstroom van de kinderen in de juiste groepen is een specialisme van de accountmanagers van DebiCare. Wij zorgen in nauw overleg met de kinderopvanginstelling, voor een zo optimaal mogelijke planning van de groepen. Dit resulteert in een hogere bezetting en dus in een hogere omzet.

Interim werk

Het kan zijn dat u tijdelijk iemand nodig heeft op één van uw afdelingen, bijvoorbeeld wanneer één van uw medewerkers met (langdurig) verlof is. Ook dan kunt u een beroep doen op DebiCare. De accountmanagers kunnen met verschillende software pakketten uit de voeten en zij kunnen u voor een bepaalde tijd ondersteunen, ofwel bij u op kantoor ofwel op afstand door middel van onze online werkplek.

Coaching en advies

In totaal is er meer dan 80 jaar kennis in de kinderopvang aanwezig binnen DebiCare. Wij helpen onze klanten op verzoek met al hun vragen. Of het nu de start van een nieuwe locatie is, of het maken van een begroting voor de komende jaren, wij staan voor u klaar. Ook als u denkt aan het starten van een kinderopvang kunt u bij ons terecht.

Toeslagendienstverlener

DebiCare is al geruime tijd officiële toeslagendienstverlener van de Belastingdienst. Dit betekent dat wij de ouder(s) en/of verzorger(s) van onze klanten gratis helpen met het aanvragen en/of wijzigen van de kinderopvangtoeslag. Wij verwerken dit direct in de administratie en communiceren dit met onze klant. Ook helpen we als er problemen zijn met de kinderopvangtoeslag bij de Belastingdienst, door middel van het opstellen van bezwaarschriften.

DebiCare Nederland BV

Wij komen graag langs om persoonlijk kennis met u te maken en onze dienstverlening nader toe te lichten. Aangezien DebiCare maatwerk levert aan alle klanten, kennen wij geen vaste prijzen en productenlijst. Onze tarieven worden met u gecommuniceerd tijdens het offertetraject. Nieuwsgierig geworden? Neem gerust vrijblijvend contact met ons op via 0180 – 555 911 of ga naar contact

Ga naar contact

DebiCare Nederland BV

0180 - 555 911
06 - 18 54 99 34
info@debicare.nl

Adres
Pesetastraat 48
2991 XT Barendrecht

“Je spaart tijd, je spaart geld, je werkt efficiënter. Het is makkelijker omdat je het uitbesteedt, makkelijker het gezicht naar de ouders toe”